Naszym celem jest spowodowanie podniesienie jakości działań marketingowych i sprzedażowych firm w Polsce. Pomagamy przedsiębiorstwom podnosić poziom ich skuteczności, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe i sprzedażowe.
Unikalność Marketingcom wynika z połączenia najnowszych metod marketingowych z dbaniem o uzyskany przez Klienta efekt sprzedażowy.
Jest to możliwe dzięki temu, że pracownicy Marketingcom to wieloletni praktycy trudnych rynków: motoryzacyjnego i developerskiego, z doświadczeniem w wielu markach motoryzacyjnych i obszarach biznesu.
Szybko reagujący rynek nie pozwala na utratę Klientów zaktywizowanych przez kampanię reklamową. Podstawą sukcesu jest połączenie efektywności procesów: marketingowego i sprzedażowego.
KONSULTING
Po co łączyć konsulting sprzedażowy i marketingowy w jednym miejscu?
Ponieważ skuteczność kampanii zależy zarówno od jej przeprowadzenia przez marketing, jak i skuteczności sprzedażowej działu sprzedaży.
W momencie startu kampanii wszystkie zasoby firmy muszą być gotowe intelektualnie, merytorycznie i technicznie jeszcze przed rozpoczęciem działań. Pracownicy muszą być kompetencyjnie gotowi w zakresie: wiedzy o produkcie i kampanii, umiejętności jej wykorzystania oraz wykorzystywanych narzędzi.
Usługi agencji konsultingowej
Jakie są wyróżniki naszego działania?
Dlaczego skorzystać właśnie z usług Marketingcom?
To nie jest typowy konsulting. To precyzyjne wspomaganie biznesu, realizowane przez praktyków biznesu, w połączeniu z najbardziej doświadczonymi konsultantami procesów zarządzania, marketingu i sprzedaży.
Integrujemy działania: managementu, zespołów sprzedażowych i marketerów z najnowocześniejszymi rozwiązaniami programistycznymi, takimi jak marketing automation, aby maksymalizować skuteczność handlową.