Zasady działania

Naszym celem jest spowodowanie podniesienie jakości działań marketingowych i sprzedażowych firm w Polsce. Pomagamy przedsiębiorstwom podnosić poziom ich skuteczności, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe i sprzedażowe.

Zasady działania
 

Unikalność Marketingcom wynika z połączenia najnowszych metod marketingowych z dbaniem o uzyskany przez Klienta efekt sprzedażowy.

Jest to możliwe dzięki temu, że pracownicy Marketingcom to wieloletni praktycy trudnych rynków: motoryzacyjnego i developerskiego, z doświadczeniem w wielu markach motoryzacyjnych i obszarach biznesu.

Szybko reagujący rynek nie pozwala na utratę Klientów zaktywizowanych przez kampanię reklamową. Podstawą sukcesu jest połączenie efektywności procesów: marketingowego i sprzedażowego.

KONSULTING

Po co łączyć konsulting sprzedażowy i marketingowy w jednym miejscu?
Ponieważ skuteczność kampanii zależy zarówno od jej przeprowadzenia przez marketing, jak i skuteczności sprzedażowej działu sprzedaży.

W momencie startu kampanii wszystkie zasoby firmy muszą być gotowe intelektualnie, merytorycznie i technicznie jeszcze przed rozpoczęciem działań. Pracownicy muszą być kompetencyjnie gotowi w zakresie: wiedzy o produkcie i kampanii, umiejętności jej wykorzystania oraz wykorzystywanych narzędzi.

Usługi agencji konsultingowej

  • konsulting łączony Marketing&SalesMBOX (MaSBox)
  • konsulting sprzedażowy procesów SalesBOX
  • konsulting marketingowy MarketingintheBox (MitBox)
  • audyty, analizy i raporty zagadnieniowe
  • monitoring i rekomendacja działań wobec otoczenia konkurencyjnego
  • działania wprowadzające dla podmiotów zainteresowanych obecnością na rynku automotive

Jakie są wyróżniki naszego działania?

  • koncepcja opierająca się na prostych zasadach, pozwalająca podmiotom różnego typu na bieżące korzystanie z "know-how" sprzedażowego i marketingowego: bilans otwarcia, inicjacja, projekt, wdrożenie, bieżący comiesięczny nadzór, podsumowanie
  • zestandaryzowany proces złożony z bloków – sekcji biznesowych (samochody nowe, używane, serwis, blacharnia, akcesoria, ubezpieczenia)
  • stały zewnętrzny monitoring prowadzonych działań, z niezależną oceną i dostarczaniem systematycznego feedbacku oraz coachingiem/mentoringiem
  • dedykowany coach – pracownik obsługi projektu (o wysokim autorytecie i kompetencjach)

Dlaczego skorzystać właśnie z usług Marketingcom?

To nie jest typowy konsulting. To precyzyjne wspomaganie biznesu, realizowane przez praktyków biznesu, w połączeniu z najbardziej doświadczonymi konsultantami procesów zarządzania, marketingu i sprzedaży.

Integrujemy działania: managementu, zespołów sprzedażowych i marketerów z najnowocześniejszymi rozwiązaniami programistycznymi, takimi jak marketing automation, aby maksymalizować skuteczność handlową.

 

 
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem