Po co łączyć konsulting sprzedażowy i marketingowy w jednym miejscu?
Dlatego, że skuteczność kampanii zależy zarówno od jej przeprowadzenia przez marketing, jak i skuteczności sprzedażowej działu sprzedaży.
W momencie startu kampanii wszystkie zasoby firmy muszą być gotowe intelektualnie, merytorycznie i technicznie już przed początkiem działania.
Pracownicy muszą być kompetencyjnie gotowi w zakresie: wiedzy o produkcie i kampanii, umiejętności jej wykorzystania oraz wykorzystywanych narzędzi.
Usługi agencji konsultingowej
Jakie są wyróżniki naszego działania:
Dlaczego skorzystać właśnie z usług Marketingcom?
To nie jest typowy konsulting. To precyzyjne wspomaganie biznesu, realizowane przez praktyków biznesu, w połączeniu z najbardziej doświadczonymi konsultantami procesów zarządzania, marketingu i sprzedaży.
W propozycji Marketingcom integrujemy działania: managementu, zespołów sprzedażowych i marketerów z najnowocześniejszymi rozwiązaniami programistycznymi, takie jak marketing automation, aby maksymalizować skuteczność handlową.